کد خبر: ۸۴۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ 11 May 2020
به گزارش نابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: كارشناسان این اداره کل در بازديد و بازرسی از مراکز عرضه سطح بازار و فروشگاه های شهر یاسوج تعداد ۴۰۰ عدد سس گوجه فرنگی فاقد علامت استاندارد با نام تجاری آژینه کشف و جمع آوری کردند.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که واحدهای تولید کننده فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری، محصولات بدون کیفیت و فاقد استانداردهای لازم تولید کنند، بنا بر مقررات با دریافت تذکر، اخطار، تعلیق، ابطال پروانه استاندارد و یا برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس محکوم خواهند شد.
وی افزود: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: هم استانی های عزیز در صورت خرید کالا به نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند و با ارسال کد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار